Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye, ugyanis szoros stratégiai partnerségre lépett az AI Film Fest Amsterdammal. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg.

A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg
Az együttműködés keretében az AI Film Fest képviselői bemutatják legutóbbi versenyük nyertes alkotásait, valamint szakmai előadás keretében ismertetik az AI filmkészítés forradalmi lehetőségeit. Az együttműködés célja, hogy a kreatív iparág képviselői számára bemutassa, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.
„Nagy öröm számunkra, hogy az idén az AI Film Fest csapata is csatlakozik a BrandFestivalhoz, ugyanis mesterséges intelligenciával készült filmek forradalma új perspektívákat nyit a konferenciánk résztvevői számára. Évről-évre a leginnovatívabb megoldásokat mutatjuk be, így a mottónk töretlenül érvényes: elsőként, elsőknek, első kézből.”
– Barna Tamás, BrandFestival.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatjuk a nyertes filmjeinket a BrandFestivalon és bízunk benne, hogy inspirálni tudjuk a résztvevőket arra, hogy saját kreatív folyamataikban is alkalmazzák az AI-t, vagy együttműködjenek díjnyertes AI filmes közösségünkkel. Továbbra is hatalmas az érdeklődés a téma iránt; idén közel 40 országból érkeztek résztvevők az AI Film Fest Amsterdamra és az AI Advertising Contestre.”
– Asad Ayub, AI Film Fest Amsterdam.
Az AI Film Fest Amsterdam nemcsak a filmkészítésben hoz újat, hanem a brandépítésben és a kommunikációban is. A BrandFestival látogatói első kézből tapasztalhatják meg az AI által kínált lehetőségeket, és betekintést nyerhetnek abba, hogyan alkalmazható ez a technológia a márkastratégiai döntéshozatalban.
A berlini esemény új korszakot nyit meg mind a mesterséges intelligencia, mind a márkakommunikáció területén, emellett pedig olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:
- az európai gazdaság és márkák jövője,
- az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
- valamint az AI egyéb lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.
Nemrégiben megjelent a 2024-es, legfrissebb szakmai tudást összefoglaló TrendReport is, amely a BrandFestival idei lineupja és számos hasznos információ mellett elérhető a honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
PwC Global CEO Survey: újratervezés van
A világ vezérigazgatóinak 60%-a optimistán tekint a következő 12 hónap…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >