Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye, ugyanis szoros stratégiai partnerségre lépett az AI Film Fest Amsterdammal. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg.

A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg
Az együttműködés keretében az AI Film Fest képviselői bemutatják legutóbbi versenyük nyertes alkotásait, valamint szakmai előadás keretében ismertetik az AI filmkészítés forradalmi lehetőségeit. Az együttműködés célja, hogy a kreatív iparág képviselői számára bemutassa, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.
„Nagy öröm számunkra, hogy az idén az AI Film Fest csapata is csatlakozik a BrandFestivalhoz, ugyanis mesterséges intelligenciával készült filmek forradalma új perspektívákat nyit a konferenciánk résztvevői számára. Évről-évre a leginnovatívabb megoldásokat mutatjuk be, így a mottónk töretlenül érvényes: elsőként, elsőknek, első kézből.”
– Barna Tamás, BrandFestival.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatjuk a nyertes filmjeinket a BrandFestivalon és bízunk benne, hogy inspirálni tudjuk a résztvevőket arra, hogy saját kreatív folyamataikban is alkalmazzák az AI-t, vagy együttműködjenek díjnyertes AI filmes közösségünkkel. Továbbra is hatalmas az érdeklődés a téma iránt; idén közel 40 országból érkeztek résztvevők az AI Film Fest Amsterdamra és az AI Advertising Contestre.”
– Asad Ayub, AI Film Fest Amsterdam.
Az AI Film Fest Amsterdam nemcsak a filmkészítésben hoz újat, hanem a brandépítésben és a kommunikációban is. A BrandFestival látogatói első kézből tapasztalhatják meg az AI által kínált lehetőségeket, és betekintést nyerhetnek abba, hogyan alkalmazható ez a technológia a márkastratégiai döntéshozatalban.
A berlini esemény új korszakot nyit meg mind a mesterséges intelligencia, mind a márkakommunikáció területén, emellett pedig olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:
- az európai gazdaság és márkák jövője,
- az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
- valamint az AI egyéb lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.
Nemrégiben megjelent a 2024-es, legfrissebb szakmai tudást összefoglaló TrendReport is, amely a BrandFestival idei lineupja és számos hasznos információ mellett elérhető a honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >