Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye, ugyanis szoros stratégiai partnerségre lépett az AI Film Fest Amsterdammal. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg.

A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg
Az együttműködés keretében az AI Film Fest képviselői bemutatják legutóbbi versenyük nyertes alkotásait, valamint szakmai előadás keretében ismertetik az AI filmkészítés forradalmi lehetőségeit. Az együttműködés célja, hogy a kreatív iparág képviselői számára bemutassa, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.
„Nagy öröm számunkra, hogy az idén az AI Film Fest csapata is csatlakozik a BrandFestivalhoz, ugyanis mesterséges intelligenciával készült filmek forradalma új perspektívákat nyit a konferenciánk résztvevői számára. Évről-évre a leginnovatívabb megoldásokat mutatjuk be, így a mottónk töretlenül érvényes: elsőként, elsőknek, első kézből.”
– Barna Tamás, BrandFestival.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatjuk a nyertes filmjeinket a BrandFestivalon és bízunk benne, hogy inspirálni tudjuk a résztvevőket arra, hogy saját kreatív folyamataikban is alkalmazzák az AI-t, vagy együttműködjenek díjnyertes AI filmes közösségünkkel. Továbbra is hatalmas az érdeklődés a téma iránt; idén közel 40 országból érkeztek résztvevők az AI Film Fest Amsterdamra és az AI Advertising Contestre.”
– Asad Ayub, AI Film Fest Amsterdam.
Az AI Film Fest Amsterdam nemcsak a filmkészítésben hoz újat, hanem a brandépítésben és a kommunikációban is. A BrandFestival látogatói első kézből tapasztalhatják meg az AI által kínált lehetőségeket, és betekintést nyerhetnek abba, hogyan alkalmazható ez a technológia a márkastratégiai döntéshozatalban.
A berlini esemény új korszakot nyit meg mind a mesterséges intelligencia, mind a márkakommunikáció területén, emellett pedig olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:
- az európai gazdaság és márkák jövője,
- az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
- valamint az AI egyéb lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.
Nemrégiben megjelent a 2024-es, legfrissebb szakmai tudást összefoglaló TrendReport is, amely a BrandFestival idei lineupja és számos hasznos információ mellett elérhető a honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszerte 50 000+ AI-megoldás létezik, de a hazai cégek alig 7,5%-a használ ilyet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >