Az Ahold Delhaize táplálkozási platformot vett
Az Ahold Delhaize-hez tartozó Albert felvásárolta a FoodFirst Network (FFN)-öt, a táplálkozás, egészség-wellness, valamint testedzés témákban szakértő tanácsadást nyújtó online startupot. A kereskedelmi cég „Hollandiában mindenkit egészséges életmódra szeretne ösztönözni”, így a felvásárlás – amelynek pénzügyi részletei a nyilvánosság elől rejtve maradtak – stratégiájába illeszkedik.
Az FFN megvásárlása csak egy volt az Albert Heijn elmúlt években termékeinek egészségességét növelendő tett lépések közül: tavaly vezette be a My Nutritional Value elnevezésű online eszközt, amellyel a vásárlók a beszerzett termékekben található energiát, azok cukor- és sótartalmát ellenőrizhetik; illetve vállalta, hogy 2020 végéig jelentősen csökkenti termékeiben található cukor mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Globális élelmiszerkereskedőkkel együttműködve indít a Tesco kiskereskedelmi innovációs kockázati alapot
Egyike lett a Tesco annak az öt vezető globális élelmiszer-kiskereskedőnek,…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira &…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >