Az Ahold Delhaize táplálkozási platformot vett
Az Ahold Delhaize-hez tartozó Albert felvásárolta a FoodFirst Network (FFN)-öt, a táplálkozás, egészség-wellness, valamint testedzés témákban szakértő tanácsadást nyújtó online startupot. A kereskedelmi cég „Hollandiában mindenkit egészséges életmódra szeretne ösztönözni”, így a felvásárlás – amelynek pénzügyi részletei a nyilvánosság elől rejtve maradtak – stratégiájába illeszkedik.
Az FFN megvásárlása csak egy volt az Albert Heijn elmúlt években termékeinek egészségességét növelendő tett lépések közül: tavaly vezette be a My Nutritional Value elnevezésű online eszközt, amellyel a vásárlók a beszerzett termékekben található energiát, azok cukor- és sótartalmát ellenőrizhetik; illetve vállalta, hogy 2020 végéig jelentősen csökkenti termékeiben található cukor mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >