Az Ahold Delhaize táplálkozási platformot vett
Az Ahold Delhaize-hez tartozó Albert felvásárolta a FoodFirst Network (FFN)-öt, a táplálkozás, egészség-wellness, valamint testedzés témákban szakértő tanácsadást nyújtó online startupot. A kereskedelmi cég „Hollandiában mindenkit egészséges életmódra szeretne ösztönözni”, így a felvásárlás – amelynek pénzügyi részletei a nyilvánosság elől rejtve maradtak – stratégiájába illeszkedik.
Az FFN megvásárlása csak egy volt az Albert Heijn elmúlt években termékeinek egészségességét növelendő tett lépések közül: tavaly vezette be a My Nutritional Value elnevezésű online eszközt, amellyel a vásárlók a beszerzett termékekben található energiát, azok cukor- és sótartalmát ellenőrizhetik; illetve vállalta, hogy 2020 végéig jelentősen csökkenti termékeiben található cukor mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >