Az Ahold Delhaize táplálkozási platformot vett
Az Ahold Delhaize-hez tartozó Albert felvásárolta a FoodFirst Network (FFN)-öt, a táplálkozás, egészség-wellness, valamint testedzés témákban szakértő tanácsadást nyújtó online startupot. A kereskedelmi cég „Hollandiában mindenkit egészséges életmódra szeretne ösztönözni”, így a felvásárlás – amelynek pénzügyi részletei a nyilvánosság elől rejtve maradtak – stratégiájába illeszkedik.
Az FFN megvásárlása csak egy volt az Albert Heijn elmúlt években termékeinek egészségességét növelendő tett lépések közül: tavaly vezette be a My Nutritional Value elnevezésű online eszközt, amellyel a vásárlók a beszerzett termékekben található energiát, azok cukor- és sótartalmát ellenőrizhetik; illetve vállalta, hogy 2020 végéig jelentősen csökkenti termékeiben található cukor mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >