Az agrárminiszter ellátogatott a METRO-hoz

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 03. 09. 00:00

A vezető Cash & Carry nagykereskedő ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer kiskereskedőket.

„A METRO elkötelezett a magyar termékek
forgalmazása iránt és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes
élelmiszer kereskedelem érdekében. Gráf József mezőgazdasági miniszter március
8-i látogatása fontos része ezen közös erőfeszítéseknek"- nyilatkozza Harald
Fraszczak, a METRO Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.

A METRO ebben az évben egy új saját márkát
kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan
magyar termékeket találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. A magyar
METRO Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában
is be kívánja vezetni.

Kapcsolódó cikkeink