Az agrárminiszter ellátogatott a METRO-hoz
A vezető Cash & Carry nagykereskedő ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer kiskereskedőket.
„A METRO elkötelezett a magyar termékek
forgalmazása iránt és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes
élelmiszer kereskedelem érdekében. Gráf József mezőgazdasági miniszter március
8-i látogatása fontos része ezen közös erőfeszítéseknek"- nyilatkozza Harald
Fraszczak, a METRO Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.
A METRO ebben az évben egy új saját márkát
kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan
magyar termékeket találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. A magyar
METRO Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában
is be kívánja vezetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >