Az agrárminiszter ellátogatott a METRO-hoz
A vezető Cash & Carry nagykereskedő ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer kiskereskedőket.
„A METRO elkötelezett a magyar termékek
forgalmazása iránt és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes
élelmiszer kereskedelem érdekében. Gráf József mezőgazdasági miniszter március
8-i látogatása fontos része ezen közös erőfeszítéseknek"- nyilatkozza Harald
Fraszczak, a METRO Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.
A METRO ebben az évben egy új saját márkát
kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan
magyar termékeket találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. A magyar
METRO Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában
is be kívánja vezetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >