Az agrárminiszter ellátogatott a METRO-hoz
A vezető Cash & Carry nagykereskedő ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer kiskereskedőket.
„A METRO elkötelezett a magyar termékek
forgalmazása iránt és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes
élelmiszer kereskedelem érdekében. Gráf József mezőgazdasági miniszter március
8-i látogatása fontos része ezen közös erőfeszítéseknek"- nyilatkozza Harald
Fraszczak, a METRO Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.
A METRO ebben az évben egy új saját márkát
kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan
magyar termékeket találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. A magyar
METRO Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában
is be kívánja vezetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >