Az agrárminiszter ellátogatott a METRO-hoz
A vezető Cash & Carry nagykereskedő ösztönzi a magyar termékek értékesítését és támogatja a független élelmiszer kiskereskedőket.
„A METRO elkötelezett a magyar termékek
forgalmazása iránt és kész szoros együttműködésre a hatóságokkal a tisztességes
élelmiszer kereskedelem érdekében. Gráf József mezőgazdasági miniszter március
8-i látogatása fontos része ezen közös erőfeszítéseknek"- nyilatkozza Harald
Fraszczak, a METRO Cash & Carry magyarországi vezérigazgatója.
A METRO ebben az évben egy új saját márkát
kezdett forgalmazni CORVINUS néven. E márkanév alatt a vásárlók hagyományosan
magyar termékeket találhatnak, amelyeket helyi beszállítók gyártanak. A magyar
METRO Cash & Carry ezt a magyar márkát a nemzetközi hálózat 28 országában
is be kívánja vezetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >