Az Agrármarketing Centrum is szerepet vállal a biztonságos magyar élelmiszerek népszerűsítésében
Az elmúlt időszakban sorozatosan láttak napvilágot sajtóhírek, melyek az EU más tagországaiban nem megfelelő minőségű, mérgező élelmiszerek forgalomba kerüléséről számoltak be. Magyarországon szigorú élelmiszerlánc-felügyeleti rendszer működik, amely egységesen a termőföldtől a fogyasztó asztaláig, az élelmiszerlánc teljes szakaszában elvégzi az ellenőrzéseket. A szabályozás nemzetközi mércével mérve is példaértékű módon képes megvalósítani a teljes élelmiszerlánc felügyeletét, amelyben különös súlyt kap a lakosság tájékoztatása is. A hazai piacra kizárólag biztonságos és megfelelő minőségű élelmiszerek kerülhetnek. Ezt tovább erősíti a tavaly nyáron bevezetett másodlagos élelmiszervizsgálat is.
Mindezekkel összhangban az Agrármarketing Centrum (AMC) a Baromfi Terméktanács kiadott közleményére reagálva jelzi: eddigi tevékenységét folytatva továbbra is minden lehetséges eszközzel támogatja a biztonságos magyar élelmiszerek, ezen belül a baromfitermékek piacra jutását is kül- és belföldön egyaránt. Az intézmény az elkövetkező időben fokozott hangsúlyt kíván helyezni a biztonságos magyar élelmiszerek népszerűsítésére, segítve ezzel a magyar élelmiszeripari termékek piaci pozíciójának megerősítését.
Az AMC kiemelt szerepet szán a Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegyet viselő termékek népszerűsítésének. A védjegyes termékek ellenőrzött forrásból származó, Magyarországon előállított élelmiszerek, melyeknek a hasonló termékeknél magasabb minőségét a szigorú védjegyhasználati követelmények és a folyamatos független minőségi ellenőrzések garantálják. A magyar fogyasztók egyre gyakrabban találkozhatnak a már jól ismert jelöléssel, és vásárlásukkal minden jel szerint egyre többen szavaznak bizalmat a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet viselő termékeknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >