Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele 12,7 százalékkal, 6,153 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 5,458 milliárd euróról.
A cég közleménye szerint a bevétele árfolyamingadozások nélkül 13 százalékkal nőtt.
A sportszergyártó üzemi eredménye 82 százalékkal, 610 millió euróra ugrott a tavalyi első negyedévi 336 millió euróról.
Az adidas a negyedévre vonatozó részletes és végleges adatokat április 29-én ismerteti.
A frankfurti tőzsdén röviddel fél tíz után az adidas részvénye 1,95 százalékos pluszban állt, míg a börze DAX indexe 0,76 százalékos mínuszt jelzett.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: rekordszintre nőtt a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >