Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele 12,7 százalékkal, 6,153 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 5,458 milliárd euróról.
A cég közleménye szerint a bevétele árfolyamingadozások nélkül 13 százalékkal nőtt.
A sportszergyártó üzemi eredménye 82 százalékkal, 610 millió euróra ugrott a tavalyi első negyedévi 336 millió euróról.
Az adidas a negyedévre vonatozó részletes és végleges adatokat április 29-én ismerteti.
A frankfurti tőzsdén röviddel fél tíz után az adidas részvénye 1,95 százalékos pluszban állt, míg a börze DAX indexe 0,76 százalékos mínuszt jelzett.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >K&H: rekordszintre nőtt a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >