Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele 12,7 százalékkal, 6,153 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 5,458 milliárd euróról.
A cég közleménye szerint a bevétele árfolyamingadozások nélkül 13 százalékkal nőtt.
A sportszergyártó üzemi eredménye 82 százalékkal, 610 millió euróra ugrott a tavalyi első negyedévi 336 millió euróról.
Az adidas a negyedévre vonatozó részletes és végleges adatokat április 29-én ismerteti.
A frankfurti tőzsdén röviddel fél tíz után az adidas részvénye 1,95 százalékos pluszban állt, míg a börze DAX indexe 0,76 százalékos mínuszt jelzett.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: rekordszintre nőtt a fiatalok jövedelme
A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >