Az Accenture-rel társul az Unilever „következő generációs MI” projektjére
Az Unilever bejelentette, hogy az Accenture-rel lép partnerségre egy olyan projektben, amely „a generatív mesterséges intelligencia új alkalmazási lehetőségeit vizsgálja”.
A projekt központja a Torontóban nemrégiben megnyílt Horizon3 Labs lesz.
A stratégiai kezdeményezés a „termelékenység fokozásának, a hatékonyság növelésének és a diszruptív és MI-alapú innovációk felgyorsításának módjait keresi” – áll a két cég közleményében.
A kezdeményezés része az Accenture korábban bejelentett 3 milliárd dolláros (2,77 milliárd euró) adat- és MI-beruházásának, amelynek keretében a professzionális szolgáltató össze kívánja kötni az Unilevert vezető adat- és MI-szakértőivel, élve az Accenture ökoszisztéma-partnerségeivel, vállalkozásaival és stratégiai befektetéseivel, amelyek az Accenture Center for Advanced AI-központjában kaptak helyet.
A két vállalat újszerű alkalmazási lehetőségeket fog vizsgálni a generatív mesterséges intelligencia kiterjesztésére, például az Accenture AI Navigator-ben foglalt eszközök felhasználásával.
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >