Az Accenture-rel társul az Unilever „következő generációs MI” projektjére
Az Unilever bejelentette, hogy az Accenture-rel lép partnerségre egy olyan projektben, amely „a generatív mesterséges intelligencia új alkalmazási lehetőségeit vizsgálja”.
A projekt központja a Torontóban nemrégiben megnyílt Horizon3 Labs lesz.
A stratégiai kezdeményezés a „termelékenység fokozásának, a hatékonyság növelésének és a diszruptív és MI-alapú innovációk felgyorsításának módjait keresi” – áll a két cég közleményében.
A kezdeményezés része az Accenture korábban bejelentett 3 milliárd dolláros (2,77 milliárd euró) adat- és MI-beruházásának, amelynek keretében a professzionális szolgáltató össze kívánja kötni az Unilevert vezető adat- és MI-szakértőivel, élve az Accenture ökoszisztéma-partnerségeivel, vállalkozásaival és stratégiai befektetéseivel, amelyek az Accenture Center for Advanced AI-központjában kaptak helyet.
A két vállalat újszerű alkalmazási lehetőségeket fog vizsgálni a generatív mesterséges intelligencia kiterjesztésére, például az Accenture AI Navigator-ben foglalt eszközök felhasználásával.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >