Az Accenture-rel társul az Unilever „következő generációs MI” projektjére
Az Unilever bejelentette, hogy az Accenture-rel lép partnerségre egy olyan projektben, amely „a generatív mesterséges intelligencia új alkalmazási lehetőségeit vizsgálja”.
A projekt központja a Torontóban nemrégiben megnyílt Horizon3 Labs lesz.
A stratégiai kezdeményezés a „termelékenység fokozásának, a hatékonyság növelésének és a diszruptív és MI-alapú innovációk felgyorsításának módjait keresi” – áll a két cég közleményében.
A kezdeményezés része az Accenture korábban bejelentett 3 milliárd dolláros (2,77 milliárd euró) adat- és MI-beruházásának, amelynek keretében a professzionális szolgáltató össze kívánja kötni az Unilevert vezető adat- és MI-szakértőivel, élve az Accenture ökoszisztéma-partnerségeivel, vállalkozásaival és stratégiai befektetéseivel, amelyek az Accenture Center for Advanced AI-központjában kaptak helyet.
A két vállalat újszerű alkalmazási lehetőségeket fog vizsgálni a generatív mesterséges intelligencia kiterjesztésére, például az Accenture AI Navigator-ben foglalt eszközök felhasználásával.
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Nemzetközi figyelem Szegeden: a mesterséges intelligencia és a digitalizáció jövője a mezőgazdaságban
A Szegedi Tudományegyetem Mezőgazdasági Kara és a SZTE TTC Zrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >