AXE3 – Keverj, hogy kavarhass! Az Axe3 lényege, hogy két különböző illatú aeroszol van egybecsomagolva, amelyeket egyszerre kell használni, így az illatok kombinációjából egy harmadik, ellenállhatatlan illat alakul ki. A reklámfilm is erre az 1+2=3 koncepcióra épül, az Axe-hoz hűen ellenállhatatlan csajokkal!Ügynökség: BBH
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Axe3 aeroszol / AXE
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool TV, Sport1, AXN, Viva, Discovery…(60” csak AXN és VIVA)
Időszak: 16–18. hét, 20–21. hét
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >