AXE3 – Keverj, hogy kavarhass! Az Axe3 lényege, hogy két különböző illatú aeroszol van egybecsomagolva, amelyeket egyszerre kell használni, így az illatok kombinációjából egy harmadik, ellenállhatatlan illat alakul ki. A reklámfilm is erre az 1+2=3 koncepcióra épül, az Axe-hoz hűen ellenállhatatlan csajokkal!Ügynökség: BBH
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Axe3 aeroszol / AXE
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool TV, Sport1, AXN, Viva, Discovery…(60” csak AXN és VIVA)
Időszak: 16–18. hét, 20–21. hét
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Körforgásos gazdasági programot indít a klímák és hőszivattyúk hűtőközegének újrafelhasználására a Daikin
A klímaváltozás kihívásairól a koronavírusos idők ellenére sem szabad megfeledkezni…
Tovább olvasom >Sajtokat hív vissza a forgalomból a Kőröstej
A Kőröstej Kft. elővigyázatosságból visszahívja a forgalmazásból egyes Kőrösi sajtkorong…
Tovább olvasom >Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a…
Tovább olvasom >