AXE3 – Keverj, hogy kavarhass! Az Axe3 lényege, hogy két különböző illatú aeroszol van egybecsomagolva, amelyeket egyszerre kell használni, így az illatok kombinációjából egy harmadik, ellenállhatatlan illat alakul ki. A reklámfilm is erre az 1+2=3 koncepcióra épül, az Axe-hoz hűen ellenállhatatlan csajokkal!Ügynökség: BBH
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Axe3 aeroszol / AXE
Megjelenések: RTL Klub, Viasat3, Cool TV, Sport1, AXN, Viva, Discovery…(60” csak AXN és VIVA)
Időszak: 16–18. hét, 20–21. hét
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >