Őszi Auchan-borvásár
Idén októberben is megrendezte minőségi borokat népszerűsítő, kóstolással egybekötött borvásárát az Auchan. Az akció keretében a kínált 1100-féle bor, pezsgő és gyöngyöző bor között több mint százféle elismert nemzeti borkiválóság került az áruházlánc polcaira. A közel háromhetes borünnepen a nívós kínálat közel feléből akciós áron lehet válogatni. A csaknem két évtizedes hagyományokra visszatekintő borvásárt dr. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter és Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója nyitotta meg. Az idén 5 éves Nemzeti Borkiválóság Program célja az értékmegőrzés és az értékteremtés, valamint, hogy javítsuk a magyar bor hazai és nemzetközi megítélését. A Nemzeti Borkiválóság Program a magyarországi termesztési körülmények között jó minőségben és megfelelő mennyiségben előállítható, könnyedebb, divatosabb termékekre építve kívánja megalapozni a magyar borászat jövőjét.
Az Auchan Retail Magyarország kínálatában szerepelnek kizárólag az áruházlánc választékában kapható borok is, ilyenek a teszteken kiváló minősítést kapott tokaji különlegességek, vagy a kereskedelmi lánc saját márkás, a vásárlók körében igen népszerű, minőségi szekszárdi borai. Az áruházlánc tapasztalatai szerint az ismertebb hazai borászatok és a minőségi borok forgalma erősödik, és a nemzetközi trendeknek megfelelően itthon is egyre népszerűbbek az illatos és könnyed fajták. Eger és Villány megtartotta vezető szerepét, miközben nőtt a szekszárdi és a Balaton környéki borok forgalma. A minőségi borok iránti növekvő igényt az Auchan folyamatos piacelemzéssel és az új fajták, új partnerségek felkutatásával igyekszik követni.
I. T.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói…
Tovább olvasom >Harminc év után kivonul a spanyol Dia Portugáliából
A spanyol Dia Group kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy megállapodott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >