Autonóm házhozszállítással kísérletezik a Carrefour és a Goggo Network
A francia Carrefour a Goggo Network autonóm házhozszállítási szolgáltatóval összefogva teszteli a Carrefour Drive megrendelések autonóm kiszállítását a Párizstól délre fekvő Plateau de Saclay lakosai számára.
A lánc szerint a következő generációs önvezető szállítójármű közúti közlekedésre alkalmas, és akár 70 km/h sebességgel is képes haladni.
A szolgáltatás a Massyban található Carrefour Drive üzlet 15 kilométeres körzetében élő vásárlók, közöttük különösen az Institut Polytechnique de Paris diákjai számára lesz elérhető.
A szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlók egyszerűen kiválasztanak egy szállítási időpontot, és ettől kezdve minden magától megy: a megrendeléseket a Plessis-Pâté automatizált raktárában történő összekészítést követően a Massy-ban működő Carrefour Drive-ba küldik, ahol az felkerül az önvezető járműre, amely a csomagot házhoz szállítja. Miután a jármű megérkezett a célállomásra, a vásárlók egy SMS-ben küldött kód segítségével a saját csomagjukat tartalmazó tárolót feloldva átvehetik rendelésüket.
„Megtisztelő számunkra, hogy a Carrefour csoport bizalmat szavazott nekünk és együtt dolgozhatunk a jövő automatizált utolsó mérföldes szállítási szolgáltatásain” – mondta el Yasmine Fage, a Goggo Network társalapítója. „Ez a stratégiai partnerség egy vezető kiskereskedelmi lánccal tökéletesen illeszkedik a Goggo Network azon törekvéséhez, hogy az autonóm logisztika jövőjét előkészítse.”
Kapcsolódó cikkeink
Főleg a borfogyasztás mérséklődése miatt csökken az alkoholfogyasztás Franciaországban
Franciaországban 2023-ban jelentősen visszaesett az alkoholfogyasztás, amelynek fő oka a…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >