Automatizálásba kell fektetni
Az élelmiszeripari beszállítóknak és gyártóknak egyre többet kell költeniük kutatásra és az automatizálásra – derül ki egy friss felmérésből.
A német-francia és angol egyetemek közreműködésével
készített felmérésben 250 élelmiszeripari vállalatot (chipsektől, a húsárukig,
salátákig) kérdeztek meg a kutatók. A válaszokból kiderült, hogy a cégek
leginkább a töltés, csomagolás, címkézés területén használják ki az
automatizálás lehetőségeit. A felmérés arra is rámutatott, hogy a kisebb
termékvonalakat gyártó cégek számára az automatizálás nem feltétlenül előny,
mert korlátozza a rugalmasságot.
A kutatás tanulsága, hogy az automatizálásnak a jövőben
fontos szerepe lesz a versenyképességben
és a termelékenységben egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >