Automatizálásba kell fektetni
Az élelmiszeripari beszállítóknak és gyártóknak egyre többet kell költeniük kutatásra és az automatizálásra – derül ki egy friss felmérésből.
A német-francia és angol egyetemek közreműködésével
készített felmérésben 250 élelmiszeripari vállalatot (chipsektől, a húsárukig,
salátákig) kérdeztek meg a kutatók. A válaszokból kiderült, hogy a cégek
leginkább a töltés, csomagolás, címkézés területén használják ki az
automatizálás lehetőségeit. A felmérés arra is rámutatott, hogy a kisebb
termékvonalakat gyártó cégek számára az automatizálás nem feltétlenül előny,
mert korlátozza a rugalmasságot.
A kutatás tanulsága, hogy az automatizálásnak a jövőben
fontos szerepe lesz a versenyképességben
és a termelékenységben egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >