Automatizálásba kell fektetni
Az élelmiszeripari beszállítóknak és gyártóknak egyre többet kell költeniük kutatásra és az automatizálásra – derül ki egy friss felmérésből.
A német-francia és angol egyetemek közreműködésével
készített felmérésben 250 élelmiszeripari vállalatot (chipsektől, a húsárukig,
salátákig) kérdeztek meg a kutatók. A válaszokból kiderült, hogy a cégek
leginkább a töltés, csomagolás, címkézés területén használják ki az
automatizálás lehetőségeit. A felmérés arra is rámutatott, hogy a kisebb
termékvonalakat gyártó cégek számára az automatizálás nem feltétlenül előny,
mert korlátozza a rugalmasságot.
A kutatás tanulsága, hogy az automatizálásnak a jövőben
fontos szerepe lesz a versenyképességben
és a termelékenységben egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >