Automatizálásba kell fektetni
Az élelmiszeripari beszállítóknak és gyártóknak egyre többet kell költeniük kutatásra és az automatizálásra – derül ki egy friss felmérésből.
A német-francia és angol egyetemek közreműködésével
készített felmérésben 250 élelmiszeripari vállalatot (chipsektől, a húsárukig,
salátákig) kérdeztek meg a kutatók. A válaszokból kiderült, hogy a cégek
leginkább a töltés, csomagolás, címkézés területén használják ki az
automatizálás lehetőségeit. A felmérés arra is rámutatott, hogy a kisebb
termékvonalakat gyártó cégek számára az automatizálás nem feltétlenül előny,
mert korlátozza a rugalmasságot.
A kutatás tanulsága, hogy az automatizálásnak a jövőben
fontos szerepe lesz a versenyképességben
és a termelékenységben egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >