Automatizálás az eMAG-nál
Az eMAG 2 éve épült és ma már 21 000 m²-en működő üllői logisztikai központja 600 ezer termékkel és 3 millió eurós fejlesztéssel készül az idei Black Fridayre és karácsonyi időszakra. A személyi állomány bővítése és a három műszakos munkarend mellett a cég olyan informatikai és logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, melyekkel már az év végi csúcsidőszakban forgalomnövekedésre számít.
Az Európában 4 országban jelenlévő eMAG csoport az idei évben 2,5 millió eurót költött szerverekre, hostingra és felhőszolgáltatásokra. Saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszere működteti az üllői raktár új, görgős futószalagrendszerét is, amely egy raktár-a-raktárban platformhoz kapcsolódva felgyorsítja a softline termékek komissióját. A januárra teljesen elkészülő, 2×1500 m²-es, automatizált galériarendszeren 32 000 lokáció lesz, mely 150–250 ezer termék tárolására alkalmas, az árukat pedig a megfelelő csomagolóállomásra továbbítja. Ezzel a fejlesztéssel a raktári kapacitás maximalizálható, és a megrendelésekhez kapcsolódó logisztikai folyamatok is gyorsabbak lesznek. A raktári dolgozók által használt, eszközön, melyen szintén a cég saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszere fut, minden árucikk útja végigkövethető. A gép egyrészt készletinformációkat tartalmaz, másrészt az áru beérkezésekor javaslatot is tesz annak raktári elhelyezésére.
Az eMAG, versenytársaihoz képest, mobilapplikációval is élen jár. Az alkalmazásban, hazai viszonylatban egyedülálló módon, a bankkártyaadatokat elmentve, mindössze egyetlen kattintással elvégezhető a vásárlás.
A vállalat informatikai megoldásain 750 fejlesztő dolgozik folyamatosan. //
Kapcsolódó cikkeink
Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >