Automatizálás az eMAG-nál
Az eMAG 2 éve épült és ma már 21 000 m²-en működő üllői logisztikai központja 600 ezer termékkel és 3 millió eurós fejlesztéssel készül az idei Black Fridayre és karácsonyi időszakra. A személyi állomány bővítése és a három műszakos munkarend mellett a cég olyan informatikai és logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, melyekkel már az év végi csúcsidőszakban forgalomnövekedésre számít.

Az eMAG, versenytársaihoz képest, mobilapplikációval is élen jár. Az alkalmazásban, hazai viszonylatban egyedülálló módon, a bankkártyaadatokat elmentve, mindössze egyetlen kattintással elvégezhető a vásárlás.
A vállalat informatikai megoldásain 750 fejlesztő dolgozik folyamatosan. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
400 millió euróból épít csokigyárat a Fazer Finnországban
A finn Fazer csoport bejelentette, hogy mégis megvalósítja új csokoládégyárának…
Tovább olvasom >Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >