Automatizálás az eMAG-nál
Az eMAG 2 éve épült és ma már 21 000 m²-en működő üllői logisztikai központja 600 ezer termékkel és 3 millió eurós fejlesztéssel készül az idei Black Fridayre és karácsonyi időszakra. A személyi állomány bővítése és a három műszakos munkarend mellett a cég olyan informatikai és logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, melyekkel már az év végi csúcsidőszakban forgalomnövekedésre számít.

Az eMAG, versenytársaihoz képest, mobilapplikációval is élen jár. Az alkalmazásban, hazai viszonylatban egyedülálló módon, a bankkártyaadatokat elmentve, mindössze egyetlen kattintással elvégezhető a vásárlás.
A vállalat informatikai megoldásain 750 fejlesztő dolgozik folyamatosan. //
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >