Automatizálás az eMAG-nál
Az eMAG 2 éve épült és ma már 21 000 m²-en működő üllői logisztikai központja 600 ezer termékkel és 3 millió eurós fejlesztéssel készül az idei Black Fridayre és karácsonyi időszakra. A személyi állomány bővítése és a három műszakos munkarend mellett a cég olyan informatikai és logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, melyekkel már az év végi csúcsidőszakban forgalomnövekedésre számít.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2017/12/eMAG-200x300.jpg)
Az eMAG, versenytársaihoz képest, mobilapplikációval is élen jár. Az alkalmazásban, hazai viszonylatban egyedülálló módon, a bankkártyaadatokat elmentve, mindössze egyetlen kattintással elvégezhető a vásárlás.
A vállalat informatikai megoldásain 750 fejlesztő dolgozik folyamatosan. //
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >