Automata kasszát vezetett be az Aldi chicagói üzletében
Az Aldi a Grabango technológiai céggel együttműködve telepítette első teljesen automata kasszarendszerét az Egyesült Államokban, Chicagóban, amely révén a vásárlók a termékek külön scannelése nélkül távozhatnak az üzletből.
A kasszarendszer kamerák és a mennyezetre szerelt érzékelők segítségével – számítógépes látással – követi végig a vásárlókat az üzleten, és rögzíti az általuk kiválasztott árucikkeket.
Az Aldi US novemberben kezdte meg az automata pénztárgép-szolgáltatást az Illinois állambeli Aurorában található élelmiszerboltjában, amely az Aldi amerikai – Illinois állambeli Bataviában található – központjának közelében működik.
A 2017-ben nyílt üzlet feliratokkal invitálja a vásárlókat arra, hogy próbálják ki a kiskereskedő „Aldi Go” rendszerét.
A szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Grabango mobilalkalmazását, és ki kell választaniuk a fizetéshez használt hitelkártyát, amely lehet az összes jelentős hitelkártya, de az Apple Pay is opció, és a vállalat dolgozik azon, hogy a Google Pay is elfogadott fizetési eszköz legyen – közölte a Grabango képviselője.
A vásárlók egy az alkalmazásban található gomb segítségével kérhetnek engedélyt egy bolti alkalmazottól, ha korhatáros terméket, például alkoholt szeretnének vásárolni, és ha egyes termékeket le kell mérniük.
Az Aldi Go rendszert választók a hagyományos pénztárak helyett egy érintőképernyővel felszerelt kioszknál okostelefonjukkal zárhatják le a tranzakciót.
Az Aldi Go koncepció nagyban hasonlít az Amazon Fresh és a Whole Foods Market egyes helyszínein kínált Just Walk Out szolgáltatáshoz. Ám az Amazonnal ellentétben, amely 2021 óta kínálja a Just Walk Out rendszert teljes méretű élelmiszerüzleteiben, az Aldival való együttműködéséig a Grabango berendezéseit a kisboltokra korlátozta.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >