Automata kasszát vezetett be az Aldi chicagói üzletében
Az Aldi a Grabango technológiai céggel együttműködve telepítette első teljesen automata kasszarendszerét az Egyesült Államokban, Chicagóban, amely révén a vásárlók a termékek külön scannelése nélkül távozhatnak az üzletből.
A kasszarendszer kamerák és a mennyezetre szerelt érzékelők segítségével – számítógépes látással – követi végig a vásárlókat az üzleten, és rögzíti az általuk kiválasztott árucikkeket.
Az Aldi US novemberben kezdte meg az automata pénztárgép-szolgáltatást az Illinois állambeli Aurorában található élelmiszerboltjában, amely az Aldi amerikai – Illinois állambeli Bataviában található – központjának közelében működik.
A 2017-ben nyílt üzlet feliratokkal invitálja a vásárlókat arra, hogy próbálják ki a kiskereskedő „Aldi Go” rendszerét.
A szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Grabango mobilalkalmazását, és ki kell választaniuk a fizetéshez használt hitelkártyát, amely lehet az összes jelentős hitelkártya, de az Apple Pay is opció, és a vállalat dolgozik azon, hogy a Google Pay is elfogadott fizetési eszköz legyen – közölte a Grabango képviselője.
A vásárlók egy az alkalmazásban található gomb segítségével kérhetnek engedélyt egy bolti alkalmazottól, ha korhatáros terméket, például alkoholt szeretnének vásárolni, és ha egyes termékeket le kell mérniük.
Az Aldi Go rendszert választók a hagyományos pénztárak helyett egy érintőképernyővel felszerelt kioszknál okostelefonjukkal zárhatják le a tranzakciót.
Az Aldi Go koncepció nagyban hasonlít az Amazon Fresh és a Whole Foods Market egyes helyszínein kínált Just Walk Out szolgáltatáshoz. Ám az Amazonnal ellentétben, amely 2021 óta kínálja a Just Walk Out rendszert teljes méretű élelmiszerüzleteiben, az Aldival való együttműködéséig a Grabango berendezéseit a kisboltokra korlátozta.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb jelentős árcsökkentést hajt végre az ALDI
Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezett a magyar vásárlók iránt,…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >