Autizmusbarát vásárlás a Debenhams üzleteiben
A Debenhams a Nemzeti Autizmus Társasággal összefogva október 5-én indult kampánya keretében más kereskedők figyelmét is igyekszik az autizmusbarát vásárlás lehetőségére felhívni. Az üzletlánc október 8-án 11–12 óra között ún. „csendes órát” tartott, amikor is az üzleteiben szóló zene elhallgatott és a belső tereket a szokásos éles fények helyett tompa fénnyel világították meg. Ezen túl a Debehams saját alkalmazottai és a vásárlók körében az autizmusról szóló információkat osztott meg.
A Nemzeti Autizmus Társaság szerint az Egyesült Királyságban mintegy 700 ezer autista ember él, és 64 százalékuk kerüli a boltba járást. Ráadásul mintegy 28 százalékukat kérték már meg arra, hogy valamely közteret hagyja el az állapota miatt.
Nem a Debenhams az egyetlen, a Nemzeti Autizmus Társasággal együttműködő kereskedelmi vállalat: a The Entertainer játékkereskedő is csatlakozott a kezdeményezéshez, és csendes órát tartott október 5–12 között.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >