Autizmusbarát vásárlás a Debenhams üzleteiben
A Debenhams a Nemzeti Autizmus Társasággal összefogva október 5-én indult kampánya keretében más kereskedők figyelmét is igyekszik az autizmusbarát vásárlás lehetőségére felhívni. Az üzletlánc október 8-án 11–12 óra között ún. „csendes órát” tartott, amikor is az üzleteiben szóló zene elhallgatott és a belső tereket a szokásos éles fények helyett tompa fénnyel világították meg. Ezen túl a Debehams saját alkalmazottai és a vásárlók körében az autizmusról szóló információkat osztott meg.
A Nemzeti Autizmus Társaság szerint az Egyesült Királyságban mintegy 700 ezer autista ember él, és 64 százalékuk kerüli a boltba járást. Ráadásul mintegy 28 százalékukat kérték már meg arra, hogy valamely közteret hagyja el az állapota miatt.
Nem a Debenhams az egyetlen, a Nemzeti Autizmus Társasággal együttműködő kereskedelmi vállalat: a The Entertainer játékkereskedő is csatlakozott a kezdeményezéshez, és csendes órát tartott október 5–12 között.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >