Ausztriában megjelentek 3D-nyomtatott élelmiszerek
Ausztria történelmet írt azzal, hogy a világon először 3D-nyomtatással készült élelmiszereket tették elérhetővé a boltokban.

A kép illusztráció
A 3D-nyomtatás fenntarthatósági előnyökkel jár, mivel jóval kevesebb szén-dioxidot bocsát ki és kevesebb édesvizet használ fel a hagyományos élelmiszertermeléshez képest.
Ausztria történelmet írt azzal, hogy a világon először 3D-nyomtatással készült élelmiszereket tették elérhetővé a boltokban. A Revo Foods által kifejlesztett vegán „lazactermék” a gombákból származó mikoproteinből készül, és egészséges tápanyagokban gazdag, például omega-3 zsírsavakat tartalmaz.
A 3D-nyomtatás fenntarthatósági előnyökkel jár, mivel jóval kevesebb szén-dioxidot bocsát ki és kevesebb édesvizet használ fel a hagyományos élelmiszertermeléshez képest.
Ezenkívül a technológia számos más élelmiszer nyomtatására is alkalmazható, és a konyhákban is megjelenhet, segítve a kalória- és tápanyagtartalom nyomon követését. A 3D-nyomtatott élelmiszerek forradalmi lehetőségeket nyitnak az élelmiszeriparban és a fenntarthatóság terén.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >