Ausztriában lendületbe jött a kiskereskedelem
Több évi igen gyenge – 2 százalék alatti – bővülés után tavaly 3,3 százalékkal nőtt az ausztriai élelmiszer-kiskereskedelem értéke és elérte a 15,4 milliárd eurót.Az élelmiszer-kiskereskedelmi üzlet motorjai Ausztriában ez
alkalommal is a diszkontok voltak, a legnagyobb fejlődést a Hofer és a Lidl
diszkontláncok érték el: a Hofer(másutt Aldi) üzleteinek száma egy év alatt
28-ról 397-re nőtt, a Lidl csupán 13 üzlettel bővítette hálózatát, de üzletei
területét növelte és forgalmát ennek révén (is) 13 százalékkal.Az ACNielsen nemzetközi piackutató intézet ausztriai cége szerint az
idei év eleje alapján a tavalyihoz hasonló növekedésre lehet számítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >