Ausztriában lendületbe jött a kiskereskedelem
Több évi igen gyenge – 2 százalék alatti – bővülés után tavaly 3,3 százalékkal nőtt az ausztriai élelmiszer-kiskereskedelem értéke és elérte a 15,4 milliárd eurót.Az élelmiszer-kiskereskedelmi üzlet motorjai Ausztriában ez
alkalommal is a diszkontok voltak, a legnagyobb fejlődést a Hofer és a Lidl
diszkontláncok érték el: a Hofer(másutt Aldi) üzleteinek száma egy év alatt
28-ról 397-re nőtt, a Lidl csupán 13 üzlettel bővítette hálózatát, de üzletei
területét növelte és forgalmát ennek révén (is) 13 százalékkal.Az ACNielsen nemzetközi piackutató intézet ausztriai cége szerint az
idei év eleje alapján a tavalyihoz hasonló növekedésre lehet számítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >