Ausztriában lendületbe jött a kiskereskedelem
Több évi igen gyenge – 2 százalék alatti – bővülés után tavaly 3,3 százalékkal nőtt az ausztriai élelmiszer-kiskereskedelem értéke és elérte a 15,4 milliárd eurót.Az élelmiszer-kiskereskedelmi üzlet motorjai Ausztriában ez
alkalommal is a diszkontok voltak, a legnagyobb fejlődést a Hofer és a Lidl
diszkontláncok érték el: a Hofer(másutt Aldi) üzleteinek száma egy év alatt
28-ról 397-re nőtt, a Lidl csupán 13 üzlettel bővítette hálózatát, de üzletei
területét növelte és forgalmát ennek révén (is) 13 százalékkal.Az ACNielsen nemzetközi piackutató intézet ausztriai cége szerint az
idei év eleje alapján a tavalyihoz hasonló növekedésre lehet számítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >