Ausztriában lendületbe jött a kiskereskedelem
Több évi igen gyenge – 2 százalék alatti – bővülés után tavaly 3,3 százalékkal nőtt az ausztriai élelmiszer-kiskereskedelem értéke és elérte a 15,4 milliárd eurót.Az élelmiszer-kiskereskedelmi üzlet motorjai Ausztriában ez
alkalommal is a diszkontok voltak, a legnagyobb fejlődést a Hofer és a Lidl
diszkontláncok érték el: a Hofer(másutt Aldi) üzleteinek száma egy év alatt
28-ról 397-re nőtt, a Lidl csupán 13 üzlettel bővítette hálózatát, de üzletei
területét növelte és forgalmát ennek révén (is) 13 százalékkal.Az ACNielsen nemzetközi piackutató intézet ausztriai cége szerint az
idei év eleje alapján a tavalyihoz hasonló növekedésre lehet számítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >