Ausztriában lendületbe jött a kiskereskedelem

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 24. 00:00

Több évi igen gyenge – 2 százalék alatti – bővülés után tavaly 3,3 százalékkal nőtt az ausztriai élelmiszer-kiskereskedelem értéke és elérte a 15,4 milliárd eurót.Az élelmiszer-kiskereskedelmi üzlet motorjai Ausztriában ez
alkalommal is a diszkontok voltak, a legnagyobb fejlődést a Hofer és a Lidl
diszkontláncok érték el: a Hofer(másutt Aldi) üzleteinek száma egy év alatt
28-ról 397-re nőtt, a Lidl csupán 13 üzlettel bővítette hálózatát, de üzletei
területét növelte és forgalmát ennek révén (is) 13 százalékkal.Az ACNielsen nemzetközi piackutató intézet ausztriai cége szerint az
idei év eleje alapján a tavalyihoz hasonló növekedésre lehet számítani.

Kapcsolódó cikkeink