Ausztriában a hévízi gyógyfürdő a favorit
Egymás után jelennek meg a magyar fürdőkről, wellness-szállodákról szóló cikkek az osztrák médiában. Az osztrák Wellness Magazin és a Medianet üzleti lap által az elmúlt héten egy közel félmilliós olvasótábor értesülhetett arról, hogy hazánk az egészségturizmus fellegvára, amely nemcsak a gyógyulni vágyókat, hanem a megelőzésre fogékony, egészségtudatos fiatalokat is várja Ausztriából.
A Wellness Magazin újságírója három oldalas összeállításban számolt be a hévízi csodatóról, ahol az ember minden baját elfelejti, s amely köré világszínvonalú egészségturisztikai és szépségipari szolgáltatások épültek. Az osztrák fiatalok számára is számos élményt nyújtó desztináció feltétlen meglátogatásra érdemes, s a medical wellness mint kulcsszó, Hévíz kapcsán is egyre inkább előtérbe kerül – foglalható össze a cikk mondanivalója.
A kreatív szakemberek és üzleti döntéshozók által olvasott Medianet szaklap, a Hévízen és a környező régióban a közelmúltban megvalósult fejlesztéseken keresztül mutatja be azt a „forradalmi változást”, amely a feltörekvő magyar egészségturisztikai iparágat jellemzi.
A fő üzenet, hogy a hazai turisztikai szolgáltatók teljes mértékben felkészültek arra, hogy a XXI. század legmagasabb szintű elvárásainak megfelelően, ötcsillagos minőségben szolgálják ki az egészség megőrzésére nyitott, fiatalabb korosztályt – teljes egészében visszaadja a frissen megjelent két cikk, amelyet a közeljövőben hasonlóak követnek más magazinok hasábjain.
Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés az elmúlt évek átlagában 90 milliárd forintra tehető. A turisztikai célú költés fele az egészségturizmushoz kapcsolódik – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >