Aukció és vásárlás az [origo]-n
Az aktuális pénzügyi helyzet – s a közelgő karácsonyi vásárlási láz – valószínűsíti az online kereskedelem, s a korábbiaknál is fokozottabb ártudatos vásárlói attitűd térnyerését. A Nemzeti Médiaanalízis adatai szerint egymillióan tervezik, hogy internete
Elindult az [origo] aukció
online piactér szolgáltatása, amelynek célja,
hogy a regisztrált felhasználók az egyes online
árveréseken – eladóként és
vevőként – egymásra találjanak. Az [origo]
aukció lehetőséget nyújt szinte bármely
termék adására vagy vételére
kényelmesen és gyorsan az interneten keresztül. A
szolgáltatást mind magánszemélyek, mind
gazdasági társaságok igénybe vehetik, és
nyithatnak akár online webshopot percek alatt, költséghatékony
üzemeltetés mellett. A rendszer mindezek mellett kiválóan
alkalmas olyan réspiacok elérésére is,
ahol a potenciális vásárlók hagyományos
kereskedelmi módszerekkel nehezen megközelíthetők.
Az [origo] vásárlás
megújult szolgáltatása elsősorban a termék-
és ár-összehasonlításra fókuszál,
de a látogatóknak, a regisztrációt
követően lehetőségük nyílik a termékek,
valamint a forgalmazó üzletek/webshopok értékelésére
is. A megújulással az [origo] célja a
felhasználók teljes körű tájékoztatása
és kiszolgálása, hogy az általuk
vásárolni kívánt termékről minél
több hasznos információhoz jussanak és a
lehető legjobb áron tudják megvenni azt. Ennek
megfelelően a felület új mottója: „Keress,
dönts, spórolj!”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >