Augusztus 11-től használható a Festipay Prepaid kártya
A mai napon debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz. A bankfüggetlen, online vásárláskor is biztonságot nyújtó kártyára nagy érdeklődés mutatkozott az előregisztrációs időszakban.
A mai naptól, a Sziget Fesztiválon használható először a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen használható lesz. A bankfüggetlen, online vásárláskor is biztonságot nyújtó kártyára már az előregisztrációs időszakban is nagy érdeklődés mutatkozott. Sokan voltak, akik a kártya hivatalos kibocsátása előtt regisztráltak annak érdekében, hogy elsőként jussanak hozzá a limitált, névre szóló kártyához.
Azok számára, akik lemaradtak az augusztus 3-i előregisztrációs határidőről, a Festipay a kártyát postai úton kézbesíti, az anonim kártyát pedig a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid Pointon lehet kiváltani, minden nap 10.00 és 22.00 óra között. A kártyát az alábbi oldalon lehet megrendelni: http://www.prepaidfinancialservices.com/festipay/hu/apply.aspx
A Festipay Prepaid kártya elindulását 2016. július 7-én jelentette be a Festipay, a MasterCard és a Sziget Kft. a Balaton Soundon. A prepaid egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa folyamatosan kontrollálni tudja kiadásait, hiszen a kártya csak az előre rátöltött összeg erejéig használható.
Regisztráció és további információ a kártyáról az alábbi linkeken található: http://getaprepaid.hu/ és http://www.facebook.com/getaprepaid. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >