Audio és vizuális élményekkel is csábít a KFC
Az AmRest Magyarország által üzemeltetett Kentucky Fried Chicken hálózat megújulása során előtérbe került az üzletek audio és vizuális megjelenése.
Itthon elsők között a Király utcai
KFC-ben kezdték el az ún. animált menuboardok
használatát. Az alkalmazás bevezetésének
célja, hogy a hátulról megvilágított,
gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat
hosszú távon felváltsa egy olyan digitális
felület, ahol a termékinformációk mellett a
márkával kapcsolatos információk is
megjelennek.
Az animált menuboardok bevezetése
mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb
képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat
– elsősorban videoklipeket – vetítenek, szintén a
márkaértékek figyelembevételével.
A
KFC az éttermek audiovizuális tervezésével
és tartalomszolgáltatásával a Mood
Media-t bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >