Audio és vizuális élményekkel is csábít a KFC
Az AmRest Magyarország által üzemeltetett Kentucky Fried Chicken hálózat megújulása során előtérbe került az üzletek audio és vizuális megjelenése.
Itthon elsők között a Király utcai
KFC-ben kezdték el az ún. animált menuboardok
használatát. Az alkalmazás bevezetésének
célja, hogy a hátulról megvilágított,
gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat
hosszú távon felváltsa egy olyan digitális
felület, ahol a termékinformációk mellett a
márkával kapcsolatos információk is
megjelennek.
Az animált menuboardok bevezetése
mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb
képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat
– elsősorban videoklipeket – vetítenek, szintén a
márkaértékek figyelembevételével.
A
KFC az éttermek audiovizuális tervezésével
és tartalomszolgáltatásával a Mood
Media-t bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

