Audio és vizuális élményekkel is csábít a KFC
Az AmRest Magyarország által üzemeltetett Kentucky Fried Chicken hálózat megújulása során előtérbe került az üzletek audio és vizuális megjelenése.
Itthon elsők között a Király utcai
KFC-ben kezdték el az ún. animált menuboardok
használatát. Az alkalmazás bevezetésének
célja, hogy a hátulról megvilágított,
gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat
hosszú távon felváltsa egy olyan digitális
felület, ahol a termékinformációk mellett a
márkával kapcsolatos információk is
megjelennek.
Az animált menuboardok bevezetése
mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb
képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat
– elsősorban videoklipeket – vetítenek, szintén a
márkaértékek figyelembevételével.
A
KFC az éttermek audiovizuális tervezésével
és tartalomszolgáltatásával a Mood
Media-t bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >