Audio és vizuális élményekkel is csábít a KFC
Az AmRest Magyarország által üzemeltetett Kentucky Fried Chicken hálózat megújulása során előtérbe került az üzletek audio és vizuális megjelenése.
Itthon elsők között a Király utcai
KFC-ben kezdték el az ún. animált menuboardok
használatát. Az alkalmazás bevezetésének
célja, hogy a hátulról megvilágított,
gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat
hosszú távon felváltsa egy olyan digitális
felület, ahol a termékinformációk mellett a
márkával kapcsolatos információk is
megjelennek.
Az animált menuboardok bevezetése
mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb
képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat
– elsősorban videoklipeket – vetítenek, szintén a
márkaértékek figyelembevételével.
A
KFC az éttermek audiovizuális tervezésével
és tartalomszolgáltatásával a Mood
Media-t bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >