Auchan-évforduló, stratégiaújítással egybekötve
Az Auchan 2018-ban ünnepelte magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját. Tavaly megújította vállalati stratégiáját is: még több figyelmet fordít arra, hogy egészséges és helyi termékeket kínáljon, innovatív és szakértő kereskedőként dolgozzon. Emellett felelős gazdasági szereplőként határozta meg magát.
– A többcsatornás kereskedelmi modell erősítésére új szupermarket és superstore üzleteket nyitottunk elsősorban a Dunántúlon – idézi vissza Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója. – Mára országszerte 24 áruházban és 18 benzinkúton várjuk vásárlóinkat. Bővítettük online választékunkat, és egész Budapesten és agglomerációjában is házhoz szállítjuk termékeinket. A kereskedelmi láncok között elsőként bevezettük a click&collect szolgáltatást, mellyel a vásárlók időt takaríthatnak meg, hiszen a kiválasztott termékeket egyszerűen és gyorsan átvehetik az áruházban. Megújult legelső hazai, budaörsi áruházuk, ahol az élményszerű vásárláson és a kellemesebb munkakörnyezeten van a hangsúly. Áruházaink hatékony kiszolgálására pedig elkészült több mint 87 000 m²-es integrált logisztikai központunk, amely az ország legnagyobb logisztikai komplexuma.
A lánc 2018-ban ötödik alkalommal lett Fogyatékosságbarát Munkahely: már tartósan több mint 400 megváltozott munkaképességű munkatársa van. Támogatják a fiatalok mentális és fizikai egészségmegőrzését – tavaly ősszel újabb pályázatot hirdettek, és 21 nyertes között 41 millió forintot osztanak szét az Auchan az Ifjúságért Alapítványon keresztül.
Tevékenyen részt vesznek az élelmiszermentést érintő iparági összefogásban is. 2018-ban közel 1000 tonna pékárut, zöldséget és gyümölcsöt mentettek 17 áruházukban.
– 2019-ben tovább dolgozunk termelői kapcsolataink fejlesztésén, hogy a vásárlók asztalára helyi, egészséges, minőségi termékek kerüljenek a lehető legjobb áron, de prioritás az is, hogy tovább emeljük szolgáltatásaink színvonalát – tekint előre Dominique Ducoux. – Munkatársaink iránti megbecsülésünket az átlátható karrierút mellett idén is több mint 2 milliárd forint értékű bérfejlesztéssel fejezzük ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >