Auchan-évforduló, stratégiaújítással egybekötve
Az Auchan 2018-ban ünnepelte magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját. Tavaly megújította vállalati stratégiáját is: még több figyelmet fordít arra, hogy egészséges és helyi termékeket kínáljon, innovatív és szakértő kereskedőként dolgozzon. Emellett felelős gazdasági szereplőként határozta meg magát.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan Retail Magyarország
– A többcsatornás kereskedelmi modell erősítésére új szupermarket és superstore üzleteket nyitottunk elsősorban a Dunántúlon – idézi vissza Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója. – Mára országszerte 24 áruházban és 18 benzinkúton várjuk vásárlóinkat. Bővítettük online választékunkat, és egész Budapesten és agglomerációjában is házhoz szállítjuk termékeinket. A kereskedelmi láncok között elsőként bevezettük a click&collect szolgáltatást, mellyel a vásárlók időt takaríthatnak meg, hiszen a kiválasztott termékeket egyszerűen és gyorsan átvehetik az áruházban. Megújult legelső hazai, budaörsi áruházuk, ahol az élményszerű vásárláson és a kellemesebb munkakörnyezeten van a hangsúly. Áruházaink hatékony kiszolgálására pedig elkészült több mint 87 000 m²-es integrált logisztikai központunk, amely az ország legnagyobb logisztikai komplexuma.
A lánc 2018-ban ötödik alkalommal lett Fogyatékosságbarát Munkahely: már tartósan több mint 400 megváltozott munkaképességű munkatársa van. Támogatják a fiatalok mentális és fizikai egészségmegőrzését – tavaly ősszel újabb pályázatot hirdettek, és 21 nyertes között 41 millió forintot osztanak szét az Auchan az Ifjúságért Alapítványon keresztül.
Tevékenyen részt vesznek az élelmiszermentést érintő iparági összefogásban is. 2018-ban közel 1000 tonna pékárut, zöldséget és gyümölcsöt mentettek 17 áruházukban.
– 2019-ben tovább dolgozunk termelői kapcsolataink fejlesztésén, hogy a vásárlók asztalára helyi, egészséges, minőségi termékek kerüljenek a lehető legjobb áron, de prioritás az is, hogy tovább emeljük szolgáltatásaink színvonalát – tekint előre Dominique Ducoux. – Munkatársaink iránti megbecsülésünket az átlátható karrierút mellett idén is több mint 2 milliárd forint értékű bérfejlesztéssel fejezzük ki. //
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >