Átvették a vezető szerepet az nők az utazások lefoglalásakor
A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat.
Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53 százalékát nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.
A nők szeretik, ha bőséges az ételkínálat, ha a szállás közel van a tengerparthoz, illetve ha a vakáció tartama alatt bármikor könnyeden kapcsolatba léphetnek a telepített idegenvezetőkkel. A döntési folyamatot befolyásolja az is, hogy van-e a szálláshely közelében megfelelő vásárlási lehetőség. Ezzel szemben a férfiakat az autó- és motorbérlési lehetőségek és a sportolási lehetőségek érdeklik leginkább. Emellett igen gyakran megkérdezik, hogy az alkoholos italok fogyasztása beszámít-e az árba.
A nők olyan szállások felől érdeklődnek inkább, ahol tiszta, jól felszerelt fürdőszoba és kedves személyzet varja őket. Ezzel szemben a férfiakat inkább az érdekli, hogy van-e internetkapcsolat az adott szállodában. A cég tapasztalatai szerint, míg az elmúlt években elsősorban a férfiaktól érkeztek megrendelések, addig idén fordult a kocka és a női vásárlók voltak túlsúlyban – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >