Átvették a vezető szerepet az nők az utazások lefoglalásakor
A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat.
Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53 százalékát nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége bizonyul fontosabbnak.
A nők szeretik, ha bőséges az ételkínálat, ha a szállás közel van a tengerparthoz, illetve ha a vakáció tartama alatt bármikor könnyeden kapcsolatba léphetnek a telepített idegenvezetőkkel. A döntési folyamatot befolyásolja az is, hogy van-e a szálláshely közelében megfelelő vásárlási lehetőség. Ezzel szemben a férfiakat az autó- és motorbérlési lehetőségek és a sportolási lehetőségek érdeklik leginkább. Emellett igen gyakran megkérdezik, hogy az alkoholos italok fogyasztása beszámít-e az árba.
A nők olyan szállások felől érdeklődnek inkább, ahol tiszta, jól felszerelt fürdőszoba és kedves személyzet varja őket. Ezzel szemben a férfiakat inkább az érdekli, hogy van-e internetkapcsolat az adott szállodában. A cég tapasztalatai szerint, míg az elmúlt években elsősorban a férfiaktól érkeztek megrendelések, addig idén fordult a kocka és a női vásárlók voltak túlsúlyban – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarországi vallásturizmus az európai élvonalba tartozik
Az Európai Unió országait megnézve kijelenthetjük, hogy a magyarországi vallásturizmus,…
Tovább olvasom >Megújul a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete
Megújul 300 millió forintból a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete,…
Tovább olvasom >Közülük választják ki az idei Év Bortermelőjét
Lezárult Az Év Bortermelője Magyarországon díj 2024-es jelölési szakasza. 850…
Tovább olvasom >