Átvette autóját a SPAR nyereményjáték boldog nyertese
A SPAR “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!” nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi családi autót november 10-én vette át Lukács József a diósdi INTERSPAR előtt.
„Nemcsak a magyar válogatott kiváló szereplése miatt lesz örökre emlékezetes az idei Labdarúgó Európa Bajnokság Lukács József számára, hanem főleg azért, mert a 40 esztendős debreceni férfi nyerte a “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!“ nyereményjáték fődíját, egy vadonatúj Volkswagen Caddy Kombi RT 1.2 TSI BMT autót” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A SPAR nyereményjátéka a Labdarúgó Európa Bajnokság idején zajlott. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékpalettából kellett három (akár egyforma, akár különböző) darabot vásárolniuk és minden harmadik termék után egy sorsjegyet kaptak a pénztárnál. A sorsjeggyel a szerencsés vásárlók azonnali nyereményekhez is juthattak, továbbá a sorsjegyen található egyedi azonosító kód regisztrációjával részt vettek a heti és heti-exkluzív nyeremények, illetve a fődíj sorsolásán.
Az országos, nyári promóció során több, mint 1500 ajándék várta a szerencsés nyerteseket.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Dr. Oetker, Fővárosi Ásványvíz, Eisberg, Nestlé, Kőröstej, Szilasfood, Tchibo Budapest, Zott Hungaria és Beiersdorf termékei vettek részt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing a kommunikációs feladatokat.
Képek alá:
A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán Bekő Szandra a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs managere, Bujáki Zsolt a Porsche Hungaria Kft. marketing managere és a nyertes, Lukács József.
Kapcsolódó cikkeink
Praktikus újdonsággal bővült a SPAR népszerű vásárlási applikációja
Július közepétől a vásárlást igazoló blokkok digitálisan is elérhetőek a…
Tovább olvasom >Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >