Átvette autóját a SPAR nyereményjáték boldog nyertese
A SPAR “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!” nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi családi autót november 10-én vette át Lukács József a diósdi INTERSPAR előtt.
„Nemcsak a magyar válogatott kiváló szereplése miatt lesz örökre emlékezetes az idei Labdarúgó Európa Bajnokság Lukács József számára, hanem főleg azért, mert a 40 esztendős debreceni férfi nyerte a “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!“ nyereményjáték fődíját, egy vadonatúj Volkswagen Caddy Kombi RT 1.2 TSI BMT autót” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A SPAR nyereményjátéka a Labdarúgó Európa Bajnokság idején zajlott. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékpalettából kellett három (akár egyforma, akár különböző) darabot vásárolniuk és minden harmadik termék után egy sorsjegyet kaptak a pénztárnál. A sorsjeggyel a szerencsés vásárlók azonnali nyereményekhez is juthattak, továbbá a sorsjegyen található egyedi azonosító kód regisztrációjával részt vettek a heti és heti-exkluzív nyeremények, illetve a fődíj sorsolásán.
Az országos, nyári promóció során több, mint 1500 ajándék várta a szerencsés nyerteseket.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Dr. Oetker, Fővárosi Ásványvíz, Eisberg, Nestlé, Kőröstej, Szilasfood, Tchibo Budapest, Zott Hungaria és Beiersdorf termékei vettek részt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing a kommunikációs feladatokat.
Képek alá:
A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán Bekő Szandra a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs managere, Bujáki Zsolt a Porsche Hungaria Kft. marketing managere és a nyertes, Lukács József.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >