Átvette autóját a SPAR nyereményjáték boldog nyertese
A SPAR “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!” nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi családi autót november 10-én vette át Lukács József a diósdi INTERSPAR előtt.
„Nemcsak a magyar válogatott kiváló szereplése miatt lesz örökre emlékezetes az idei Labdarúgó Európa Bajnokság Lukács József számára, hanem főleg azért, mert a 40 esztendős debreceni férfi nyerte a “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!“ nyereményjáték fődíját, egy vadonatúj Volkswagen Caddy Kombi RT 1.2 TSI BMT autót” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A SPAR nyereményjátéka a Labdarúgó Európa Bajnokság idején zajlott. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékpalettából kellett három (akár egyforma, akár különböző) darabot vásárolniuk és minden harmadik termék után egy sorsjegyet kaptak a pénztárnál. A sorsjeggyel a szerencsés vásárlók azonnali nyereményekhez is juthattak, továbbá a sorsjegyen található egyedi azonosító kód regisztrációjával részt vettek a heti és heti-exkluzív nyeremények, illetve a fődíj sorsolásán.
Az országos, nyári promóció során több, mint 1500 ajándék várta a szerencsés nyerteseket.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Dr. Oetker, Fővárosi Ásványvíz, Eisberg, Nestlé, Kőröstej, Szilasfood, Tchibo Budapest, Zott Hungaria és Beiersdorf termékei vettek részt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing a kommunikációs feladatokat.
Képek alá:
A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán Bekő Szandra a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs managere, Bujáki Zsolt a Porsche Hungaria Kft. marketing managere és a nyertes, Lukács József.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >