Átvette autóját a SPAR nyereményjáték boldog nyertese
A SPAR “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!” nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi családi autót november 10-én vette át Lukács József a diósdi INTERSPAR előtt.
„Nemcsak a magyar válogatott kiváló szereplése miatt lesz örökre emlékezetes az idei Labdarúgó Európa Bajnokság Lukács József számára, hanem főleg azért, mert a 40 esztendős debreceni férfi nyerte a “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!“ nyereményjáték fődíját, egy vadonatúj Volkswagen Caddy Kombi RT 1.2 TSI BMT autót” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A SPAR nyereményjátéka a Labdarúgó Európa Bajnokság idején zajlott. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékpalettából kellett három (akár egyforma, akár különböző) darabot vásárolniuk és minden harmadik termék után egy sorsjegyet kaptak a pénztárnál. A sorsjeggyel a szerencsés vásárlók azonnali nyereményekhez is juthattak, továbbá a sorsjegyen található egyedi azonosító kód regisztrációjával részt vettek a heti és heti-exkluzív nyeremények, illetve a fődíj sorsolásán.
Az országos, nyári promóció során több, mint 1500 ajándék várta a szerencsés nyerteseket.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Dr. Oetker, Fővárosi Ásványvíz, Eisberg, Nestlé, Kőröstej, Szilasfood, Tchibo Budapest, Zott Hungaria és Beiersdorf termékei vettek részt.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing a kommunikációs feladatokat.
Képek alá:
A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán Bekő Szandra a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs managere, Bujáki Zsolt a Porsche Hungaria Kft. marketing managere és a nyertes, Lukács József.
Kapcsolódó cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >