Átvette autóját a METRO „Születésnapi Nyerőhetek” promóció boldog nyertese
A METRO „Születésnapi Nyerőhetek” akciófődíját, a Dacia DusterEssential SCE 115 típusú gépjárművet 2019. december 19-én vette át a szerencsésnyertes, Haskó Ferencné, aki a METRO nyitása óta a nagykereskedelem vásárlója.
A játékban azok vehettek részt, akik a promócióban szereplő termékek közül minimum nettó 5000 Ft értékben vásároltak, és feltöltötték számlaadataikat a játék weboldalára.
A fődíj, a Dacia Duster gépjármű átadásán balról jobbra: a nyertes Haskó Ferencné,
Mészáros Beatrix, a METRO Kereskedelmi Kft. marketingvezetője
A METRO 13 áruházának bevonásával lezajlott nyereményjátékban az Alföldi Tej Kft., a Bomba EnergyDrinkKft., a Borsodi Sörgyár Kft., a Csányi Pincészet Zrt., a Friesland Campina Hungária Kft., a Henkel Magyarország Kft., a Hubertus Kft., aJacobs DouweEgberts Hungary Zrt.,a Kometa’99 Zrt., a Latinum Zrt., az Agrana Sales&Marketing GmbH., a MaresiFoodbroker Kft., a Mars Magyarország Bt., a Rb Hungary Kft., a Sió-Eckes Kft., a Szatmári Konzervgyár Kft., a Szilasfood Kft., az Unilever Magyarország Kft., az Univer Product Zrt., a VOG Export-Import Kft. és a Zwack Unicum Nyrt. termékei vettekrészt.
A nyereményjáték a Mastercard Europe SA, a Renault Hungária Kft, a De’LonghiPragas.r.o, a Tognana és a Sláger FM bevonásával zajlott.
Kapcsolódó cikkeink
Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >