Átvette autóját a METRO-nyereményjáték boldog nyertese
A METRO „Nyerő Hetek” nyereményjáték fődíját, a FIAT TIPO Kombi 1.4 16V Easy gépjárművet 2018. szeptember 18-án vette át a szerencsés nyertes: Sztanek Kriszián, aki Budapestről érkezett.
A fődíj új FIAT TIPO Kombi gépjármű átadásán (balról jobbra): Mészáros Beatrix, METRO Kereskedelmi Kft marketing vezetője, a nyertes Sztanek Krisztián és Péter Gábor a Fiat/Abarth Product & Marketing Manager CEE
A nyereményjáték az FCA Central and Eastern Europe Kft, GLS Hungary Kft, Billerbeck, Groupe SEB (Tefal), Sláger FM és a Petőfi rádió bevonásával zajlott.
Az országos promóció során számtalan értékes ajándék várta a szerencsés nyerteseket, mint például: Microsoft X-Box ONE X 1T játékkonzol, Tefal Gourmet Grill Classic, Curver Cool Bar Rattan kerti hűtőbox, Riska női kerékpár, Dolce Gusto Picollo Krups kapszulás kávéfőző, M&M’s bőrönd, K1RÁLY shopos sport felszerelések, PEPSI 0,3 dl üveg pohárkészletek, Billerbeck termékek, Zott hűtőtáskák.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban, és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
Az ország összes METRO áruházának bevonásával lezajlott nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bomba Energy Drink, FÁÜ PepsiCo, Heinemann Testvérek, Hemorat, Jacobs Douwe Egberts, Mars Magyarország, Nestlé Hungária, Storck, Szilasfood és Zott termékei vettek részt.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >