Átvette autóját a METRO-nyereményjáték boldog nyertese
A METRO „Nyerő Hetek” nyereményjáték fődíját, a FIAT TIPO Kombi 1.4 16V Easy gépjárművet 2018. szeptember 18-án vette át a szerencsés nyertes: Sztanek Kriszián, aki Budapestről érkezett.
A fődíj új FIAT TIPO Kombi gépjármű átadásán (balról jobbra): Mészáros Beatrix, METRO Kereskedelmi Kft marketing vezetője, a nyertes Sztanek Krisztián és Péter Gábor a Fiat/Abarth Product & Marketing Manager CEE
A nyereményjáték az FCA Central and Eastern Europe Kft, GLS Hungary Kft, Billerbeck, Groupe SEB (Tefal), Sláger FM és a Petőfi rádió bevonásával zajlott.
Az országos promóció során számtalan értékes ajándék várta a szerencsés nyerteseket, mint például: Microsoft X-Box ONE X 1T játékkonzol, Tefal Gourmet Grill Classic, Curver Cool Bar Rattan kerti hűtőbox, Riska női kerékpár, Dolce Gusto Picollo Krups kapszulás kávéfőző, M&M’s bőrönd, K1RÁLY shopos sport felszerelések, PEPSI 0,3 dl üveg pohárkészletek, Billerbeck termékek, Zott hűtőtáskák.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban, és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
Az ország összes METRO áruházának bevonásával lezajlott nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bomba Energy Drink, FÁÜ PepsiCo, Heinemann Testvérek, Hemorat, Jacobs Douwe Egberts, Mars Magyarország, Nestlé Hungária, Storck, Szilasfood és Zott termékei vettek részt.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >