Át(sz)épülnek a Metro áruházak
Tavaly év végén került sor az első átépített Metro áruház újbóli átadására Budaörsön. A tervek szerint a következő években mindegyik áruház megszépül. A változásnak köszönhetően az 500 négyzetméterrel bővült budaörsi áruházban például átlagosan 50 százalékkal nőtt az árucsoportok kínálata.
Az eladótér megnövelésén túl sok újítást is bevezetett a Cash & Carry lánc. Például: termékinformációk feltüntetése az egyszerű összehasonlíthatóságért; megfogható, kipróbálható áruminták; önkiszolgálásra alkalmas árukészlet; a legkeresettebb termékek raklapon prezentálva, növelve az átláthatóságot és a készletek elérhetőségét. A vevőket a kívánt termék megtalálásában információs pultok, egyértelmű jelzések is segítik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >