Átnevezte a Knorr a „Cigányszósz” nevű termékét
A „Zigeuner Sauce” avagy „Cigányszósz” nevű terméket gyártó Knorr bejelentette, hogy a rasszista áthallása miatt átnevezte termékét, írja a MTI nyomán az index.
Fotó: Hauke-Christian Dittrich / MTI
A fűszeres német szószt általában húsok, például az úgynevezett Schnitzel mellé használják. A paprika alapú szósszal főként éttermekben találkozni, de a boltokban is megvásárolhatják kedvelői: a szószokat gyártó cégek közül árulta például a Knorr is.
A Zigeuner Sauce-t a köznyelvben nevezik egy ideje diszkriminatív áthallása miatt „Paprikaschnitzelnek” is, a Knorr pedig most hivatalosan is átnevezte magyar stílusú paprikaszósznak a terméket. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >