Átmárkázza a termékeit a Co-op a COP26 csúcstalálkozó idejére
A Co-op elindította Co-op26 nevű kampányát, miközben az Egyesült Királyság arra készül, hogy vendégül lássa a világ vezetőit a COP26 klímakonferencián, Glasgow-ban.
A kampány részeként a Co-op hat zászlóshajó-boltjában a Co-op26 márkanévre változtatta pár terméke nevét.
A kapmány célja az is, hogy a vásárlók feltegyenek olyan kérdéseket, mint például, hogy közösségként mit tehetnek a klímaváltozás ellen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >