Átmárkázza a termékeit a Co-op a COP26 csúcstalálkozó idejére
A Co-op elindította Co-op26 nevű kampányát, miközben az Egyesült Királyság arra készül, hogy vendégül lássa a világ vezetőit a COP26 klímakonferencián, Glasgow-ban.

Klímatudatosságra tanítják a fogyasztókat
A kampány részeként a Co-op hat zászlóshajó-boltjában a Co-op26 márkanévre változtatta pár terméke nevét.
A kapmány célja az is, hogy a vásárlók feltegyenek olyan kérdéseket, mint például, hogy közösségként mit tehetnek a klímaváltozás ellen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >