Átmárkázza a termékeit a Co-op a COP26 csúcstalálkozó idejére
A Co-op elindította Co-op26 nevű kampányát, miközben az Egyesült Királyság arra készül, hogy vendégül lássa a világ vezetőit a COP26 klímakonferencián, Glasgow-ban.
A kampány részeként a Co-op hat zászlóshajó-boltjában a Co-op26 márkanévre változtatta pár terméke nevét.
A kapmány célja az is, hogy a vásárlók feltegyenek olyan kérdéseket, mint például, hogy közösségként mit tehetnek a klímaváltozás ellen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >