Átmárkázza a termékeit a Co-op a COP26 csúcstalálkozó idejére
A Co-op elindította Co-op26 nevű kampányát, miközben az Egyesült Királyság arra készül, hogy vendégül lássa a világ vezetőit a COP26 klímakonferencián, Glasgow-ban.

Klímatudatosságra tanítják a fogyasztókat
A kampány részeként a Co-op hat zászlóshajó-boltjában a Co-op26 márkanévre változtatta pár terméke nevét.
A kapmány célja az is, hogy a vásárlók feltegyenek olyan kérdéseket, mint például, hogy közösségként mit tehetnek a klímaváltozás ellen.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
