Átláthatóvá teszi a Starbucks a kávéi származását
Új, digitálisan nyomon követhető eszközt kínál a Starbucks. A cél az, hogy a fogyasztók virtuális túrát tehessenek azokon a kávéföldeken, ahonnan a cég kávéi származnak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/08/starbucks_trace-300x250.jpg)
Nyomozás a kávé után
Az új megoldással mobilon vagy laptopon keresztül bescannelhetjük bármelyik Starbucks-üzletben árult kávé kódját, amelynek segítségével a traceability.starbucks.com oldalon azonnal „eljutunk” a világ azon részére, ahol az adott kávét termesztették, sőt, még néhány helyi gazdával is „találkozhatunk”.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >