Átláthatóvá teszi a Starbucks a kávéi származását
Új, digitálisan nyomon követhető eszközt kínál a Starbucks. A cél az, hogy a fogyasztók virtuális túrát tehessenek azokon a kávéföldeken, ahonnan a cég kávéi származnak.

Nyomozás a kávé után
Az új megoldással mobilon vagy laptopon keresztül bescannelhetjük bármelyik Starbucks-üzletben árult kávé kódját, amelynek segítségével a traceability.starbucks.com oldalon azonnal „eljutunk” a világ azon részére, ahol az adott kávét termesztették, sőt, még néhány helyi gazdával is „találkozhatunk”.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >