Átláthatóvá teszi a Starbucks a kávéi származását
Új, digitálisan nyomon követhető eszközt kínál a Starbucks. A cél az, hogy a fogyasztók virtuális túrát tehessenek azokon a kávéföldeken, ahonnan a cég kávéi származnak.

Nyomozás a kávé után
Az új megoldással mobilon vagy laptopon keresztül bescannelhetjük bármelyik Starbucks-üzletben árult kávé kódját, amelynek segítségével a traceability.starbucks.com oldalon azonnal „eljutunk” a világ azon részére, ahol az adott kávét termesztették, sőt, még néhány helyi gazdával is „találkozhatunk”.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >