Átláthatóvá teszi a Starbucks a kávéi származását
Új, digitálisan nyomon követhető eszközt kínál a Starbucks. A cél az, hogy a fogyasztók virtuális túrát tehessenek azokon a kávéföldeken, ahonnan a cég kávéi származnak.
Az új megoldással mobilon vagy laptopon keresztül bescannelhetjük bármelyik Starbucks-üzletben árult kávé kódját, amelynek segítségével a traceability.starbucks.com oldalon azonnal „eljutunk” a világ azon részére, ahol az adott kávét termesztették, sőt, még néhány helyi gazdával is „találkozhatunk”.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >