Átláthatóvá teszi a Starbucks a kávéi származását
Új, digitálisan nyomon követhető eszközt kínál a Starbucks. A cél az, hogy a fogyasztók virtuális túrát tehessenek azokon a kávéföldeken, ahonnan a cég kávéi származnak.

Nyomozás a kávé után
Az új megoldással mobilon vagy laptopon keresztül bescannelhetjük bármelyik Starbucks-üzletben árult kávé kódját, amelynek segítségével a traceability.starbucks.com oldalon azonnal „eljutunk” a világ azon részére, ahol az adott kávét termesztették, sőt, még néhány helyi gazdával is „találkozhatunk”.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Óriási mennyiségben áll a kávé és a kakaó, mégis brutálisan drága lehet
Az Európai Unióban júniusban hatályba lépett uniós szabályozás, mely részben…
Tovább olvasom >Prémium alapanyag
Igazi kávékülönlegességet mutat be októberben a Zwack Unicum Nyrt., az…
Tovább olvasom >Túl a tízmillión – mérföldkőhöz ért a kávéértékesítésben a MOL
Iparági szinten is jelentős teljesítményt ért el az ország egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom 6,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához viszonyítva, és 0,3 százalékkal mérséklődött az előző hónaphoz képest
2023 októberében a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a…
Tovább olvasom >MBH: a harmadik negyedévben tovább javultak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Idén az első fél évében tapasztalt erősödés után a harmadik…
Tovább olvasom >Április 1-jétől indulhat a kézi visszaváltási rendszer az önként csatlakozó kis üzletekben
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. tervei szerint 2024. április 1-jétől…
Tovább olvasom >