Átkozmetikázták a Camelt
1913-as bevezetése óta ez az első alkalom, hogy hozzányúltak a doboz grafikájához.Az R.J. Reynolds vállalat
márkájának papírdobozán a lényeges
grafikai elemek nem változtak, a teve, a piramis és az
oázis egyaránt digitálisan feljavított
formátumban került a csomagolóanyagra. Az új
dizájnú termékeket most szállítják
ki, március végére az amerikai boltok
többségében kapható lesz.
A R. J. Reynold tavaly bejelentette,
hogy 2008-ban nem hirdet napilapokban és magazinokban, az
eladás ösztönzésére a doboz
aktualizálását használják fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Középkori tárnákat kellett megerősíteni, hogy a helyükre kerülhessenek a Dreher új, monumentális tartályai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium szépség- és lifestyle üzlettel bővült az Allee kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
