Átkozmetikázták a Camelt
1913-as bevezetése óta ez az első alkalom, hogy hozzányúltak a doboz grafikájához.Az R.J. Reynolds vállalat
márkájának papírdobozán a lényeges
grafikai elemek nem változtak, a teve, a piramis és az
oázis egyaránt digitálisan feljavított
formátumban került a csomagolóanyagra. Az új
dizájnú termékeket most szállítják
ki, március végére az amerikai boltok
többségében kapható lesz.
A R. J. Reynold tavaly bejelentette,
hogy 2008-ban nem hirdet napilapokban és magazinokban, az
eladás ösztönzésére a doboz
aktualizálását használják fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >