Átkozmetikázták a Camelt
1913-as bevezetése óta ez az első alkalom, hogy hozzányúltak a doboz grafikájához.Az R.J. Reynolds vállalat
márkájának papírdobozán a lényeges
grafikai elemek nem változtak, a teve, a piramis és az
oázis egyaránt digitálisan feljavított
formátumban került a csomagolóanyagra. Az új
dizájnú termékeket most szállítják
ki, március végére az amerikai boltok
többségében kapható lesz.
A R. J. Reynold tavaly bejelentette,
hogy 2008-ban nem hirdet napilapokban és magazinokban, az
eladás ösztönzésére a doboz
aktualizálását használják fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >