Átfogó nyereményjáték után az Iglo
Mintegy 30 ezer fogyasztót sikerült aktivizálni az Iglo márka első magyarországi SMS alapú nyereményjátékával, 2006 utolsó 4 hónapjában – áll a hazai forgalmazó Globus Konzervipari NyRt. közleményében. A nyereményjáték alatt több mint kétmillió – egyedi kóddal ellátott – promóciós matrica került minden tasak Iglo zöldségre. A kampányt októberben tv- és sajtóhirdetések támogatták, valamint a kampány teljes időtartama alatt bolti eladásösztönző eszközök és online microsite is segítette a népszerűsítést, ahol folyamatosan nyomon követhető volt a promóció.
A kampány célja az Iglo zöldségek vásárlási gyakoriságának növelése volt, ezzel erősítve tovább az egyébként is erős őszi szezont.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >