Átfogó nyereményjáték után az Iglo
Mintegy 30 ezer fogyasztót sikerült aktivizálni az Iglo márka első magyarországi SMS alapú nyereményjátékával, 2006 utolsó 4 hónapjában – áll a hazai forgalmazó Globus Konzervipari NyRt. közleményében. A nyereményjáték alatt több mint kétmillió – egyedi kóddal ellátott – promóciós matrica került minden tasak Iglo zöldségre. A kampányt októberben tv- és sajtóhirdetések támogatták, valamint a kampány teljes időtartama alatt bolti eladásösztönző eszközök és online microsite is segítette a népszerűsítést, ahol folyamatosan nyomon követhető volt a promóció.
A kampány célja az Iglo zöldségek vásárlási gyakoriságának növelése volt, ezzel erősítve tovább az egyébként is erős őszi szezont.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >