Átfogó fizetésiterminál-megoldás elektromos járművek töltéséhez Európában
A Mastercard és a Last Mile Solutions azzal a céllal fogtak össze, hogy forradalmasítsák az elektromos járművek töltését kísérő fizetési folyamatot.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A két cég új megoldása lehetővé teszi a töltőállomások üzemeltetői számára, hogy bármilyen fizetési csatornát zökkenőmentesen integrálhassanak a már létező infrastruktúrájukba. A program célja, hogy egységesítse és leegyszerűsítse a tranzakció-feldolgozás folyamatát.
A megoldást 2024 elejétől kezdve vezetik majd be Európa-szerte, annak érdekében, hogy a töltőállomások megfelelhessenek a 2024 áprilisában hatályba lépő uniós AFIR-rendeletnek.
– Nagyon örülünk, hogy a Last Mile Solutionsszel dolgozhatunk együtt. Az elektromos mobilitás elterjedése kulcsfontosságú a fenntarthatóbb világ megteremtéséhez. Ehhez azonban mind a felhasználóknak, mind az infrastruktúra-üzemeltetőknek zökkenőmentes átállásra van szüksége, amit pont az ilyen partnerségek tudnak a legjobban elősegíteni – mondta George Simon, a Mastercard európai piacfejlesztési alelnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >