Átalakult a kereskedelem
Egyetlen iparág sem alakult át annyira tavaly, mint a kereskedelem – kezdi a F@stcompany (USA), a toplisták összeállítására specializálódott vállalat a világ 10 leginnovatívabb kereskedőjének bemutatását.
Első helyen a kategóriát teremtő, az on- és offline térbe egyszerre berobbanó, menő „szemrevalókat” kínáló Warby Parker áll. Az általuk inspirált, hatásukra más területeken hasonló koncepcióval próbálkozó start-upokat csak az adott üzlettípus, például a divatáru Warby Parkerjeként emlegetik.
Második helyen az utánozhatatlan és eddig sikerességben megközelíthetetlen Amazon áll. Prime lojalitásprogramjába milliók csatlakoztak, a nagy dobás 2013-ban mégis az AmazonFresh indítása volt, melyet a napicikk-kereskedelem elleni trójai falóként is emlegetnek. Az aznapi kiszállítással ugyanis rengeteg vásárlót halászott el versenytársaitól.
Harmadik a The Legaspi Company, mely haldokló bevásárlóközpontokat alakít át kulturális központokká, főként a latin negyedekben, vallási, gyülekezési, szociális, kulturális, szórakoztató lehetőségeket kínálva. A koncepciót a 30 százalékos forgalom- és látogatószám-növekedés igazolja.
A teljes lista: 1. Warby Parker, 2. Amazon, 3. The Legaspi Company, 4. J. Crew (ruházat), 5. Walmart (hipermarket), 6. Ebay (online), 7. Burberry (ruházat), 8. Zady (divatáru), 9. Farfetch (online), 10. Macy’s (szupermarket)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >