Átalakult a Bonafarm kereskedelmi szervezete
A Bonafarm kereskedelmi szervezetének átalakítása azt a célt szolgálja, hogy egy olyan működési rendszert hozzanak létre, mely tovább erősíti a Bonafarm élelmiszeripari ágazatainak versenyképességét, valamint tovább emeli a modern fogyasztói és a kereskedelmi igények kiszolgálásának színvonalát. Így a Bonafarmhoz tartozó vállalatok közkedvelt márkatermékei még hatékonyabb módon juthatnak el a kereskedelmi láncokon keresztül a vásárlókhoz.

Sóskuti György
Mindezek megvalósítása érdekében szükség van a Bonafarm kontrollingfolyamatainak csoportszintű egységesítésére, mely Sóskuti György irányításával zajlik majd, aki 2021 októberétől a Bonafarm Zrt. vezérigazgató-helyetteseként, valamint csoportszintű kereskedelmi és marketingigazgatóként tevékenykedik a vállalatnál.

Domián Gábor
A Bonafarmnál az egyes élelmiszeripari ágazatok kereskedelmi területeinek – így a Csányi Pincészet Zrt., valamint a két stratégiai partner, az MCS Vágóhíd Zrt. és a Hungerit Zrt. csapatainak – szakmai munkáját Domián Gábor koordinálja és fogja össze, aki 2021 októberétől a Bonafarm Zrt. csoportszintű kereskedelmi igazgatói (customer director) pozícióját tölti be.
Kapcsolódó cikkeink
IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Tízből nyolc magyar ezt csomagolja a hátizsákba, ha kirándulni indul
Tavasz, napsütés, szabad levegő – indul a túraszezon. A PICK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >