Átadták a METRO nyereményjáték ARANY fődíját
A METRO Nyerő Hetek nyereményjáték arany fokozatú fődíját, az Új Volkswagen Caddy haszongépjárművet január 4-én vette át a szerencsés nyertes, Homonnay János, aki Miskolc környékéről érkezett.

A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán balról jobbra: a nyertes, Homonnay János, Nagy Erika, a METRO kommunikációs vezetője és Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria marketing menedzsere.
Az országos, sport témájú promóció során számtalan értékes, arany, ezüst és bronz kategóriájú ajándék várta a szerencsés nyerteseket a Porsche Hungária, Philips, Billerbeck, arena, Tchibo bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban résztvevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Bonduelle, Mary-Ker Pasta, Nestlé, Szilasfood, Tchibo Budapest, Intersnack, G.I.F.T., Vajda Papír, Kőröstej, Storck, Friesland termékei vettek részt.
A promócióban valamennyi magyarországi METRO áruház részt vett.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing kommunikációs feladatokat.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >