Átadták Az Év Trade Marketingese díjakat
Idén stílusosan a Szerelem napjára, február 14-re esett a trade marketing szakma hagyományos éves konferenciája, a „Szerelmem a trade marketing”. A marketingeseknek, értékesítőknek és trade marketingeseknek szóló konferencia záróakkordja minden évben Az Év Trade Marketingese verseny díjátadója, amelyet egyéni és csapat kategóriában is meghirdettek.
A jelenlévők előbb Ms Trade Marketing 2018 cím nyertesének, Laurinyecz Tündének, a Szentkirályi-Kékkúti senior trade és channel marketing managerének gratulálhattak.
Az egyéni díj után kihirdetésre került a csapatgyőztes. A Trade Marketing Team 2018 címmel a Coca-Cola marketingcsapata büszkélkedhet. A helyszínen képviseletükben Matskási Zoltán marketing üzemeltetési vezető, Galavics András kereskedelmi csatorna marketingvezető, Pressenlehner Dóra vásárlói marketingvezető és Veres Csaba instore- és rendezvény aktivációs vezető koccinthatott a jelenlévőkkel.
A díjakat, vagyis a címet szimbolizáló kisplasztikát, az okleveleket és díszszalagokat a Trade Marketing Klub és a Díj három alapítója Csiby Ágnes, a POPAI elnöke, Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI főtitkára és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője adtákát.
Gratulálunk Mindenkinek! //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >