Átadták az Év Trade Marketingese 2009 díjakat
A hagyományteremtő céllal egy éve meghirdetett „Az év trade marketingese” verseny díjainak odaítélése komoly kihívást jelentett a szervezőknek, hiszen nagyon különböző, de a maga nemében kimagasló teljesítményt nyújtó pályamunkák közül kellett kiválasztani a legjobbakat. Irányadó és kiemelkedő szakmai szerepvállalásáért, a CSR-szemlélet promóciókban történő meghonosításáért elismerésben részesült az Unilever kereskedelmimarketing-csapata. A Pöttyös és Milli termékek látványos és újító jellegű instore megvalósításáért elismerésben részesültek a FrieslandCampina trade marketingesei. A szervezeti átalakításban kutatási adatok és mérhető célok mentén újraszervezett Heineken trade marketing csapata különdíjat vehetett át.
Az év trade marketing csapata, vagyis a „Trade Marketing Team 2009” címet a Coca-Cola Trade Channel csapata nyerte. Puskás Erika iparművész kisplasztikáját, az okleveleket és szalagokat, valamint a kétszázezer forint értékű jutalmat Merész Tamás vette át. Az év trade marketingese verseny egyéni győztese, vagyis a „Ms. Trade Marketing 2009” cím nyertese Gémes Andrea, a Storck Hungária trade marketing menedzsere lett. Puskás Erika iparművész kisplasztikája, az oklevél és szalag mellé 4 napos párizsi utazásra szóló vouchert vehetett át, amely tartalmazza a Marketing at Retail Show kiállítás megtekintését, repülőjegyet, szállást és ellátást. Minden díjazott egy finom Szamos marcipánbevonatú trüffeltortát is kapott az elismerés mellé.
A szervezők megragadták az alkalmat, hogy meghirdessék az újabb fordulót, vagyis „Az év trade marketingese 2010” versenyt, amelynek nevezési feltételeit hamarosan közzéteszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >