Átadták az Év Trade Marketingese 2009 díjakat

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 03. 22. 08:00

A hagyományteremtő céllal egy éve meghirdetett „Az év trade marketingese” verseny díjainak odaítélése komoly kihívást jelentett a szervezőknek, hiszen nagyon különböző, de a maga nemében kimagasló teljesítményt nyújtó pályamunkák közül kellett kiválasztani a legjobbakat. Irányadó és kiemelkedő szakmai szerepvállalásáért, a CSR-szemlélet promóciókban történő meghonosításáért elismerésben részesült az Unilever kereskedelmimarketing-csapata. A Pöttyös és Milli termékek látványos és újító jellegű instore megvalósításáért elismerésben részesültek a FrieslandCampina trade marketingesei. A szervezeti átalakításban kutatási adatok és mérhető célok mentén újraszervezett Heineken trade marketing csapata különdíjat vehetett át.
Az év trade marketing csapata, vagyis a „Trade Marketing Team 2009” címet a Coca-Cola Trade Channel csapata nyerte. Puskás Erika iparművész kisplasztikáját, az okleveleket és szalagokat, valamint a kétszázezer forint értékű jutalmat Merész Tamás vette át. Az év trade marketingese verseny egyéni győztese, vagyis a „Ms. Trade Marketing 2009” cím nyertese Gémes Andrea, a Storck Hungária trade marketing menedzsere lett. Puskás Erika iparművész kisplasztikája, az oklevél és szalag mellé 4 napos párizsi utazásra szóló vouchert vehetett át, amely tartalmazza a Marketing at Retail Show kiállítás megtekintését, repülőjegyet, szállást és ellátást. Minden díjazott egy finom Szamos marcipánbevonatú trüffeltortát is kapott az elismerés mellé.
A szervezők megragadták az alkalmat, hogy meghirdessék az újabb fordulót, vagyis „Az év trade marketingese 2010” versenyt, amelynek nevezési feltételeit hamarosan közzéteszik.

Kapcsolódó cikkeink