Átadták az Év Trade Marketingese 2009 díjakat
A hagyományteremtő céllal egy éve meghirdetett „Az év trade marketingese” verseny díjainak odaítélése komoly kihívást jelentett a szervezőknek, hiszen nagyon különböző, de a maga nemében kimagasló teljesítményt nyújtó pályamunkák közül kellett kiválasztani a legjobbakat. Irányadó és kiemelkedő szakmai szerepvállalásáért, a CSR-szemlélet promóciókban történő meghonosításáért elismerésben részesült az Unilever kereskedelmimarketing-csapata. A Pöttyös és Milli termékek látványos és újító jellegű instore megvalósításáért elismerésben részesültek a FrieslandCampina trade marketingesei. A szervezeti átalakításban kutatási adatok és mérhető célok mentén újraszervezett Heineken trade marketing csapata különdíjat vehetett át.
Az év trade marketing csapata, vagyis a „Trade Marketing Team 2009” címet a Coca-Cola Trade Channel csapata nyerte. Puskás Erika iparművész kisplasztikáját, az okleveleket és szalagokat, valamint a kétszázezer forint értékű jutalmat Merész Tamás vette át. Az év trade marketingese verseny egyéni győztese, vagyis a „Ms. Trade Marketing 2009” cím nyertese Gémes Andrea, a Storck Hungária trade marketing menedzsere lett. Puskás Erika iparművész kisplasztikája, az oklevél és szalag mellé 4 napos párizsi utazásra szóló vouchert vehetett át, amely tartalmazza a Marketing at Retail Show kiállítás megtekintését, repülőjegyet, szállást és ellátást. Minden díjazott egy finom Szamos marcipánbevonatú trüffeltortát is kapott az elismerés mellé.
A szervezők megragadták az alkalmat, hogy meghirdessék az újabb fordulót, vagyis „Az év trade marketingese 2010” versenyt, amelynek nevezési feltételeit hamarosan közzéteszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >